Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, SILDOR SMART S.R.L. iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar in acest caz, returul va fi organizat de catre SILDOR SMART S.R.L..

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Conditii de returnare

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern;
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite;
  • Acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.Deteriorarea sau lipsa etichetelor, a marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.

Nu se pot returna produse aflate in una din urmatoarele situatii:

  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului si clientul nu a trimis pe adresa noastra de email: contact@i-home.ro cererea de retur.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa (legea 249/2015, art.16(8)) ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (de exemplu: returnari repetate).

Pasi de urmat:

  • Cererea de retur se face prin email: contact@i-home.ro sau la numarul de telefon: 0732 197 207;
  • Dupa trimiterea cererii, va trebui sa trimiteti produsul prin curier la sediul nostru. Cade in sarcina cumparatorului sa comande curierul, sa completeze corect AWB-ul si sa se ocupe de trimiterea produsului la sediul i-home.ro. Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care contine urmatoarele informatii: Expeditor: Adresa expeditor Destinatar: SILDOR SMART SRL, Strada George Cosbuc, nr. 1, Largu, Buzau, Cod Postal: 127290.

In cazul in care doresti returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in maxim 14 zile. In cazul comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata. In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpararea altui produs.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului. ­Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Pentru alte informatii sau nelamuriri in privinta Politici de retur va stam la dispozitie la adresa de email contact@i-home.ro sau la numarul de telefon: 0732 197 207.

Fa-i un cadou casei tale!